Whiteboard daily

معرفی کتاب Whiteboard Daily of Cues

“چیزی به نام “راهنمای طلایی” وجود ندارد که 100٪ مواقع برای همه کار کند. بنابراین، هر چه یک مربی نشانه ها و راهنمایی های بیشتری در جعبه ابزار خود داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که بتواند به طور موثر با ورزشکاران خود ارتباط برقرار کند.”

بخشی از کتاب The Whiteboard daily of Cues

 

کارل ایگلمن ، ورزشکار ، مربی و دارنده مدرک حرفه ای حرکت شناسی و خالق اکانت Whiteboard Daily  در اینستاگرام ، مطالب ارزشمندی را در قالب کتاب The Whiteboard daily of Cues  به تحریر دراورده است که یک راهنمای جامع برای مربیان ورزشی ، ورزشکاران و هرکسی که دنبال پیشرفت و بهبود حرکات ورزشی خود است میباشد.

The Whiteboard daily of Cues   شامل مجموعه ای جامع از تصاویر ترسیم شده بر روی تخته سفید است ، رسانه ای که تقریباً همه مربیان با آن آشنا هستند. این کتاب دارای بزرگترین فهرست راهنما و نشانه گذاری حرکت های ورزشی است که تا کنون گردآوری شده است و طیف گسترده ای از حرکات از جمله  وزنه برداری المپیک، پاورلیفتینگ، ژیمناستیک، تمرینات کتل بل، و حرکات تک ساختاری (دویدن، قایقرانی، طناب زدن و غیره) را پوشش می دهد. هر تصویر به روشی ساده و قابل درک با دست روی تخته ترسیم شده است تا حفظ واستفاده از نشانه ها در طول آموزش آسان شود.

هیچ دو ورزشکاری شبیه هم نیستند. همه ما به روش های منحصر به فرد خود یاد می گیریم. این کتاب با ارائه صدها نشانه، به مربیان و ورزشکاران کمک می کند تا راه جدیدی را برای درک حرکت برای خود و یا آموزش و توصیف این حرکات به یکدیگر به کار بگیرند.

در این کتاب طیف گسترده ای از حرکات ، نحوه اجرای هرکدام و همچنین آسیب شناسی آنها با تصویر هایی روی تخته سفید و توضیحات ساده و نشانه گذاری شده به مخاطب انتقال داده میشود . به نوعی میتوان این کتاب را به عنوان یک دایره المعارف جامع حرکات ورزشی نامید که نکته های آن برای هر شخص ورزشکار حرفه ای، مربی و حتی ورزشکاران اماتور نیز میتواند مفید و بسیار کاربردی باشد.

تیم راکت در راستای هدف اجتماعی خود و آگاهی رساندن به ورزشکاران ، مربیان و مخاطبان مجله راکت برای اولین بار در ایران تصمیم به ترجمه بخش به بخش این کتاب گرفته است . هر هفته بخشی از کتاب، ترجمه شده و همراه با توضیحات تکمیلی در اختیار مخاطبان مجله راکت قرار میگیرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *